3 lutego 2018

MelasLOVE

MelasLOVE

Nazywam się Magda Melasowa,
4 rok problem ma moja Głowa.

Przedstawić chcę Wam opowieść moją,
Wylanie jej z siebie, będzie dla mnie półzbroją.

Przygodę z szpitalem przeżywam niesympatyczną,
odkąd chorobę mam genetyczną.

Spłatały mi Państwo Mitochondria figla
i była w mych żyłach niejedna igła.

Nie spełniają swej roli te małe **uje [:P],
energii nie dają tyle, ile mózg potrzebuje. 

W Dzień Walentego święto moje przypada,
bo doświadczenie mam w padaczki napadach.

Również wzrokowe miałam halucynacje,
ale niejedne są w zdrowiu moim sensacje.

Raz dźwięków w głowie przyniósł mi wiele,
lecz zespół ten nie jest moim przyjacielem.

Dziennie stos leków biorę i suplementy,
by stabilnie żyć i spokój mieć święty.

Oto czas bajki tej minął,
chcesz dalej iść z chorą dziewczyną?

9 komentarzy:

  1. Głowa moze i ma problem, ale tworzy bardzo zgrabną poezje ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, na końcowe pytanie moja odpowiedź brzmi TAK, YES, JA i w słusznym języku śląskim TOĆ JO!!!! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. 34 years old Accountant III Randall Capes, hailing from Camrose enjoys watching movies like Destiny in Space and Skiing. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a Aston Martin DB3S. przeczytaj ten artykul

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)